Monday, May 7, 2012

VIP Mobilni operater // - Radnik me vređao i pokušao fizički napad


Proklinjem dan kada sam uzeo Vip mobilni internet. Proklinjem i dan kada je Vip Mobile došao u Srbiju da "prekine" monopol druga dva operatera.

Nisam verovao da ću ovo morati da uradim, ali želim da podelim sa ljudima svoje iskustvo sa ovom kompanijom, kao što sam svojevremeno toplo preporučio njihove usluge.

Pre oko dva meseca odlazim u Vip mobile poslovnicu sa zahtevom za raskid ugovora za mobilni internet, jer mi je konačno stigao ADSL. Obračunski period ističe sutradan u ponoć, mislio sam da je to bilo idealno. Međutim, dobijam obaveštenje da moram koristiti taj internet još jedan mesec (odnosno platiti još jednu pretplatu) jer je poslovna politika kompanije da se svaki raskid ugovora najavljuje ranije. Ja ga pitam gde to piše, on izvadi ugovor na A4 papiru sa fontom veličine 6pt i kaže: "Ovde piše, veruj mi na reč". Iznenadilo me je koliko je dobro istreniran da reaguje na žalbe očigledno nezadovoljnih korisnika. Dobro, neću umreti zbog još 1100 dinara. Inače, oročenje ugovora bilo je samo na tri meseca, a ja sam došao posle 9 meseci, tako da nije bilo reči o prevremenom raskidu.

Potpišemo šta treba i ljubazni momak me obaveštava da je to sve, stići će mi još dva računa koja treba da platim (plaćanje je retroaktivno).

Kao što je i dogovoreno, stigla su mi dva računa koja sam platio preko jedne uplatnice. Međutim, moj veliki propust bio je što nisam sačuvao dokaz o uplati.

Danas mi od njihovog advokata stiže Opomena pred tužbu (!?) zbog duga od oko 2.200 dinara. Između ostalog, piše da je tu uključen i penal za prevremen raskid ugovora!? Naravno, odmah odlazim u Vip mobile i dolazim do zaključka da moja uplata nije proknjižena.

"Imate li dokaz da ste uplatili novac?" - pita me njihov radnik.
"Nemam..." - psujem sam sebe zbog neodgovornosti i hvatam se za novčanik. Moguće je da je problem do šalteruše u pošti, pouzdano znam da podatke o uplatiocu često ne popune a poziv na broj lako može da se pogreši. Ne sećam se tačnog datuma uplate i isključujem mogućnost da idem u poštu i tražim kopiju dokaza.

Dobro, moja je krivica, izvadim i platim spornih 2.200 dinara. Vip mobile naplaćuje i proviziju (!?) za uplatu novca na njihov račun, na blagajni u njihovom predstavništvu. Da vas podsetim, njihovim dolaskom "prekinut" je monopol MTS-a i Telenora.

Problem nastaje kada sam tražio potvrdu da im posle toga ne dugujem više ništa. Ljubazni momak reče mi da mi to ne treba. Ja mu kažem da me ne bi iznenadilo da mi posle toga Vip mobile pošalje još neko potraživanje, te da je sasvim opravdano da pismeno dobijem potvrdu da im više ništa po tom ugovoru ne dugujem. Razmišljam, ko zna šta sam sve potpisao na onom A4 ugovoru sa svetlosivim slovima, font 6. On kaže da nije ovlašćen da mi izda tako nešto (što u potpunosti razumem) i pojavljuje se njegov šef... Čovek koji je mnogo manje tolerantan, pitao je u čemu je problem i šta ja želim. Objasnio sam mu da hoću potvrdu da sam napokon izmirio sve obaveze prema Vip mobile a on mi na to odgovara: "Hoću i ja 400 miliona € pa mi ih niko ne da!". Ja zatečen, krajnje ljubazno mu kažem da ne želim da ulazim u njegove lične probleme jer imam dovoljno svojih, te da mi je samo potreban valjan dokaz da sam izmirio svoje obaveze.

On mi daje papir koji pokazuje pregled mojih uplata po tom ugovoru. Međutim, taj papir je odbio da overi i potpiše. Ja mu opet objasnim da takav dokument ne proizvodi baš nikakvo pravno dejstvo jer nije merodavan bez pečata institucije koja ga izdaje i potpisa odgovornog lica. On mi tvrdi da me niko neće tužiti i da više nikakvih potraživanja neće biti, te da ne pravim probleme.

Na moje insistiranje da mi to što tvrdi overi pečatom, on mi kaže da nije nadležan za tako nešto. Ja mu kažem da u tom slučaju nije nadležan ni da mi tako nešto usmeno garantuje. Opet sam mu rekao da mi je dosta monopolističke tiranije i da samo želim da se zaštitim na sudu od daljih potraživanja po tom ugovoru. Na to on počinje da me psuje, viče, kreće u fizički obračun sa mnom do kojeg bi nesumnjivo i došlo da nije bilo drugih osoba da ga spreče, ali i da nije na vreme shvatio kakve to posledice sa sobom nosi. Poziva i policiju koja, gle čuda, odbija da dođe, bez obzira što je sedište SUP-a na manje od 100 metara od poslovnice VIP-a. Ja i dalje odbijam da napustim objekat dok ne dobijem najobičniju potvrdu da je ugovor definitivno raskinut. Zar je to toliki problem u Vip mobile? On iznerviran odlazi a ljubazni kolega mi objašnjava da treba napisati molbu nekom nadređenom za izdavanje takve potvrde. To sam i učinio. Dok se zahtev za to procesuirao komentarišem da je izuzetno nekorektno sa njihove strane što ne upoznaju korisnike o ovako specifičnim odredbama ugovora i njihovim tajnim pravilnicima. Sve što oni rade - korisnici dozvoljavaju tako što potpišu A4 ugovor sa fontom 6. On tu još jednom doživljava izliv besa, psuje me rečima "pun sam te k****" , "marš napolje" i ne znam šta još. To je inače nekoliko puta glasno ponovio dok je lokal bio prepun ljudi koji su tu došli svojim poslom. Kada smo odlazili, prijatelj i ja na "doviđenja" dobijemo "marš bre napolje, pun sam vas k*****". Sve je to sigurno zabeleženo i na njihovim sigurnosnim kamerama, datum 07.05.2012., vreme negde između 16-17h.

Da još jednom napomenem - samo sam tražio napismeno da sam izmirio sva dugovanja po ugovoru.

Žao mi je samo zbog ljubaznog momka i devojke koji tamo svakodnevno rade. Mogu potvrditi da su uvek bili ljubazni i dostojni radnog mesta na kojem se nalaze. Za razliku od toga, njihov šef  i kompanija Vip Mobile Srbija zaista zaslužuju da osete na svojoj koži moć negativnog publiciteta na Internetu.

Uvek lajkujem svakakve gluposti za nagradne igre svojih prijatelja. Trudim se generalno da pomognem ljudima kad god mogu. Sada vas sve molim za RT i dalje šerovanje ovog teksta. Želim da što više ljudi vidi bahatost velikih kompanija u Srbiji. Ovo je prvi i jedan od zaista retkih postova za koji vas iskreno molim da ga podelite sa svojim prijateljima. Hvala!

Dopuna 08.05.2012. u 19:46h
Prijatelji me savetuju da napomenem ne toliko bitan detalj. Sporan ugovor nije se vodio na moje ime, nego na ime mog prijatelja. Usluge Vip mobilnog interneta smo zajedno koristili, ali se vodio na njegovo ime. To svakako ne menja ništa u mom prethodnom iskazu i ne osporava činjenicu da se neprijatnost desila. Juče smo zajedno bili u poslovnici kada se sve ovo desilo i on je veoma raspoložen da sve moje navode potvrdi.

Dopuna 07.09.2012. u 20:28h
Net je prepun loših iskustava frustriranih korisnika kada je u pitanju Vip Mobile. Ovom prilikom želim da dam svoj skromni doprinos popularnosti kompanije Vip Mobile i sa Vama delim još jedan link koji pokazuje kakvi  su oni: http://etfovac.com/blog/2012/09/ustupamprostor-vip-mobile-neka-petnaesta-prica/

76 comments:

  1. Zaboravio si da pomeneš da je uzeo ugovor sa većim fontom i 'zakucao' ga na pult tako da se ceo tresao, uz galamu koja mu je način komunikacije kada prekrši kodeks o smeškanju mušterijama u stilu 'deremo vas al' nam naš 6pt ugovor to dozvoljava'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inachje su obucheni da na sve zalbe pitaju samo da li ste potpisali ugovor. Ako kazete da jeste, tu prekidaju svaki razgovor i mozete samo da ih tuzite. Njihovi advokati su u ugovoru sve predvideli.
      2. A znate zasto se stoji u njihovim poslovnicmama a takodje i u Telenorovim. Pa da bi vam sledeca musterija duvala za vrata a da vi stojeci ne bi imali vremena da na tenane prochitate ugovor i ta sitna slova, vec na brzinu potpisete svoju smrtnu presudu. Sve su to marketinski trikovi za one koji se navuku na njihove reklame navlakuse.

      Delete
    2. Isti problem sa vip internetom imam i ja...isto me teraju da platim jos dva racuna za koja sam siguran da sam platio...naravno ko jos cuva njihove potvrde o uplati koje stampaju na A4 formatu.Naravno kad sam trazio da mi daju listing na uvid...nemaju tehnicke mogucnosti...itd.... Tako da se jos uvek borim sa raznoraznim agencijama koje traze novac umesto njih. Ali sto se mene tice NEDAM PARE opet za nesto sto je vec placeno !!!!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ja sam imao brdo neprijatnih iskustava sto se tice mobilne telefonije, konkretno vezano za garanciju oko mobilnog telefona, odnosno njihovog obecanja o dobijanju zamenskog telefona. Placam im vecu pretplatu svakog meseca, a oni ne mogu ni da ispune svoju stranu dogovora. Da ne pominjem da mi sa njihovog zvanicnog maila stizu neki unapred pripremljeni odgovori, koji stizu kao odgovori na moja pitanja koja verujem da niko ni ne cita, i totalno mi vredjaju inteligenciju. Zalio se, trazio mail adresu za zalbe, dobio istu tu adresu, i ignorisanje. Hvala im.

    ReplyDelete
  4. sa njima ne vredi nikako drugacije nego grubo jer njihov zadatak je da se prave kako je sve savrseno i kako su samo klijenti krivi za sve... Ja sam isto u vip-u i isto sam imala problema sa njima (sto se tice odnosa sa klijentima, tu su jako losi, prave se kako je sve okej kad ti znas da nije), i moja baka:) preko koje sam uzela telefon je zvala njihov centar, valjda u Beogradu, i da vidis kako su sada fini kad dodjemo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grubo znachi da ce obezbedjenje da te izbaci napolje. Sa njima VREDI SAMO DA IM SE PRIPRETI MEDIJIMA, jer tada popustaju zbog negativnog imidza. Posebno gledaju da li ste po zanimanju novinar ili neko uticajan. Takodje obucheni da tako postupaju. Znachi samo pripretiti novinskim chlancima i TV prilozima. Onda oprastaju i daju i po 3 meseca dzabe samo da vas kupe!

      Delete
    2. Valdo, izvini, ali moram da te pitam da li si ti nolmalan? Ako mi neko stane na zulj, ne pomaze nikakvo podmicivanje! Koja bre 3 meseca free, kada oni imaju mogucnosti da ti to opet kasnije naplate, 3 puta vise. Pa ti od tri free meseca, naplate 9 meseci po paprenim cenama. Hvala im.

      Delete
  5. Isti slucaj je i sa mnom trenutno(kao gore navedeno), jos ovaj mesec, pa valjda necu imati rastanak onako opisan(da doplacujem). Hvala na upozorenju, izgleda da cu morati da se pricuvam dobro...

    ReplyDelete
  6. I ja sam imao velike probleme sa VIP-om.
    Nekoliko puta sam ih uhvatio da su mi obračunali prekoračenja iako mi je potrošnja bila u okviru paketa.

    Kada sam se žalio, prvo su imali odgovor "to su dodatne usluge koje se posebno naplaćuju" a tek nakon mog insistiranja da preciziraju koje sam dodatne usluge koristio, dobijao sam izvinjenja i odgovore da je u pitanju greška u sistemu.
    Pošto su se "greške u sistemu" ponovile nekoliko puta, a svaki put u njihovu korist a na moju štetu, rekao sam da im više neću platiti ni dinar, izvadio karticu iz telefona i bacio je.

    Pošto nisam plaćao više račune, moje lične podatke su, bez moje saglasnosti, dali firmi za naplaćivanje dugova (mislim da se zove kredi ekspres".
    Pošto sam odbio da platim, tužili su me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he, i ja sam imao kontakta sa doticnom agencijom. samo sto nisam cekao da oni mene pozovu, vec odmah poi dobijanju prve opomene od njih, sam ja njih pozvao. sve sam im po spisku, ali uz pozivanje na pravne akte, i pravnu osnovu,... i dobio odgovor, u pocetku da se obratim advokatu, gde sam ja insistirao da to pismo nisam dobio od advokata, vec od vas, tj. njih,... da bi mi na kraju rekla "vidim da ste upuceni u zakone"...

      Delete
  7. Kod njih sam koristio i postpaid na mobilnom telefonu. I tu je bilo problema oko obračuna, baš kao što Milan spominje - gle čuda, uvek na moju štetu.

    Da ne misle ljudi da sam zarad lične promocije objavio ovo, moram napomenuti da to nije prva neprijatnost u VIP MOBILE. Ono što se desilo danas prelilo je čašu. Apsolutno stojim iza svake reči koju sam ovde napisao i spreman sam da se suočim sa posledicama kojih će, na osnovu posećenosti ove stranice, verovatno biti.

    ReplyDelete
  8. U VIP-ovim poslovnicama umeju nekada da se prave pametni, da su u fazonu "problem je u vama, ne u nama". Meni recimo nisu prilikom prelaska sa postpaida na smart naglasili da nema povratka nazad. To bih sigurno upamtio da su mi rekli, jer onda nikada ne bih ni isprobavao smart prilikom potpisivanja novog ugovora.

    Kada sam želeo da se vratim na postpaid, rekli su mi da to nije moguće i da mi je "koleginica, SIGURNO to rekla prilikom potpisivanja ugovora". Krajnje drsko.

    Pozvao sam call centar i odmah su me vratili na postpaid, sve pohvale za njih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zasto ih hvalis za nesto sto su trebali odmah da ti urade. I kakva je to podanichka filozofija da smo srecni kad eto nesto nam urade miloscu kad ustvari treba to da ti inache urade regularno i da te postuju kao klijenta.
      Mi uopstenismo obucheni da cenimo nas novac i da trazimo plrava a sa druge strane ne funkcionisu ni inspekcije i zastita potrosacha pa je samovolja svugde!

      Delete
    2. Ovi iz call centra su bez reči ispravili grešku kolega i to jeste za pohvalu, nisu se preganjali niti su bilo šta dovodili u pitanje. Nemam problem da pohvalim nekoga ako dobro i efikasno radi svoj posao, iako je to "samo njihov posao".

      Ovi u prodavnici su me ubeđivali kako je greška do mene i na njih sam se i žalio.

      Delete
  9. Sve sam svakim danom sve vise ubedjenija da cu raskinuti ugovor sa njima sad za koji mesec...

    ReplyDelete
  10. Toliko o zaštiti potrošača. Kod mene se sve svodi na jedan princip: ako u početku ne upali "širok osmeh i zlatan zub" i varijanta "znate ja sam plava i ništa ne razumem, kada bi mi vi pomogli.."onda nastupa dranje( koje nimalo nije prijatno za uši) i pozivanje na razne menadžere, šefove i naravno na kraju na komunalnu policiju :)U 90% uspeva.

    ReplyDelete
  11. Ja sam isto pisao o svojim dogodovštinama sa VIP-om http://www.zubarica.com/vip-druga-komplikovana-prica i... iako je taj tekst videlo 60+ hiljada ljudi i bilo je mnogo, mnogo komentara (4 bloga su prenela tekst) na kraju - sve ispod tepiha, ništa se nije promenilo.
    Generalno su mi napravili još 100 gluposti. Primera radi u Sićevačkoj klisuri nemaju svoju antenu, vezuješ se preko "rominga" na Telekom i na kraju meseca stigao račun 15000 din zbog korišćenja GPRS-a u romingu - nisam mogao da dokažem da nisam napuštao zemlju.
    Uradio sam slično kao i neki prethodni ovde, prestao sam da plaćam račune (istekao mi je ugovor, ne daju mi da raskinem dok ne podmirim račune), ne osvrćem se na pozive (po nekad i posle ponoći) od strane "angažovane agencije za naplatu dugova" i čekam da vidim rasplet cele priče.

    ReplyDelete
  12. Mene su par meseci baš drali, da prosto ne znam ni sam zašto, ali se u poslednje vreme ne dešavaju "greške u sistemu". Najiritantnije je kad ti blokiraju pozive, pa te teraju da uplatiš avans koji nikad nije mali, jer si prekoračio dnevni limit koji su oni procenili.

    ReplyDelete
  13. Svim korisnicima se desavaju takve stvari i desavace se...
    Najveci paradoks na njihovom ugovoru je taj sto sa prednje strane pise ,, Vreme trajanja ugovora 24 meseca"(Pricam o ugovoru za mobilni telefon), a ugovor inace traje 25 meseci. Jer uvek moras da platis jos taj jedan mesec, sto gledano sa pravne strane sigurno nije u redu!!! Meni se desilo da sam obnovio ugovor 31.1.2012. i ostvario neke silne popuste, ukupno nekih 75%, i na tom ugovoru pise da traje ,,24 meseca" ali su naravno ti popusti poceli sa novim obracunskim periodom koji je poceo 22.2.2012. Tako da meni taj novi ugovor istice 22.2.2014?!? Postovani gospodine Milosavljevic,

    Zahvaljujemo Vam se na odabiru Vip mreze i poverenju koje ste nam ukazali.

    Kada su u pitanju popusti i posebne ponude koju ste imali na Vasem pretplatnickom broju, na prodajnom mestu Vam je komunicirano(A nije mi komunicirano kao i svima) da ce isti popceti sa vazenjem sa pocetkom novog obracunskog perioda. U skladu sa time, na Vasem broju trenutno postoje tri popusta na mesesnu pretplatu u iznosu od 25 odsto: popust za produzenje ugovora i popust na cinjenicu da ste ugovor produzili bez uzimanja jednog od aparata (sa pocetkom od 22. februara 2012. godine i u trajanju od 24 meseca, tacnije do 22. februara 2014. godine), kao i takozvani Bozicni popust, u trajanju od 3 meseca, koji vazi od 22. februara, pa sve do 22. maja 2012. godine.

    Na osnovu gore navedenog, nismo u mogucnosti da prihvatimo Vasu reklamaciju kao osnovanu, s obzirom na to da su svi napomenuti popusti na Vasem broju aktivirani u ispravnom vremenskom intervalu i u skladu sa ponudom koja Vam je predocena prilikom same obnove ugovora.

    Ukoliko zelite detaljnije informacije, molimo Vas da nam se ubuduce obracate uz slanje kopije licne karte.

    Napomenucemo da smo, u cilju sprecavanja potencijalnih zloupotreba koje mogu nastati, u mogucnosti da izadjemo u susret iskljucivo registrovanom korisniku broja za koji su informacije zahtevane, a kopija licne karte ili pasosa sluze kao potvrda identiteta potpisnika.
    To je bio njihov odgovor na moju zalbu...?!
    I uvek ce biti da su oni nekome nesto iskomunicirali.... Salju nam pisma zahvalnice i poziv za produzenje ugovora, a ne mogu da nam posalju obavestenje kada i kako da obnovimo ili raskinemo ugovore...
    PREVARANTI!!!!!!

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Pozdrav Dušane, odgovor povodom navedene situacije pogledaj na linku http://www.vipmobile.rs/o-vipu.1738.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahvaljujem se na odgovoru i drago mi je što kompanija Vip mobile ima sluha za ovo. Pretpostavljam da Vam neće biti problem da objavite snimak sa sigurnosne kamere i/ili zvanične izjave Vaših zaposlenih (pošto moj prijatelj Vama nije dao nikakvu izjavu).

      Delete
  16. i ja bih volela da vidim snimak te kamere, ovih dana je teŠko verovati kompanijama na reč...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam siguran da se snima i zvuk, ali i snimak bi bio sasvim dovoljan da se na delu vidi šta se danas podrazumeva pod "profesionalno i u skladu sa standardima poslovanja"

      Delete
  17. Šta se pod time podrazumeva vidi se i u činjenici da se Dušan VIP-u obraća sa "vi", a oni njemu sa "ti". Sitnica, ali tako simptomatična.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I saopštenjem koje su izdali pokazali su da ne vode računa o poslovnoj etici. U redu je što je na zvaničnom sajtu, ali na njihovom mestu ja bih to potpisao imenom i prezimenom, kao i funkcijom koju autor saopštenja ima u kompaniji.

      Delete
  18. Ljudi, najkrace moguce, jednu predugacku pricu...

    Napominjem, ljudima koji rade u poslovnici preko puta crkve Sv. Marka u Bulevaru -svaka cast, ali lopovskome VIP-u...
    Naime, uredan korisnik skoro 4 godina "finih" paketa, svaki racun uredno placen, po nekada prekoracenje minuta, ali nista strasno i sve je uvek bilo izmireno... Nakon vise od 40 meseci (2 ugovora na po 2 godine), dolazi da mi na kraju obracunskog perioda internet (od 9ooMb) za taj mesec predje 50-tak Mb i dodje dodatnih 2ooo i nesto hiljade(sumarno oko 5.oooRsd – koji sam platio), a da odmah, pocetkom novog meseca za 3 naredna dana bude prekoracenje od 8ooMb! Shvatio sam sta se desilo, kada su mi blokirali mob i otisao da se zalim na prethodnih 5.ooo, a nisam ni znao sta me ceka... 6 meseci pisanja zalbi... Ljudi koji rade u poslovnicama skoro da ni administratorski pristup koji vi on line pristupom imate - nemaju ka vasem stanju! Pisanjem na mail, dobijate automatski generisane odgovore koji vredjaju inteligenciju svakog prosecnog obrazovanog coveka, gde jasno pokazuju da niko nije ni procitao sta je pisalo u zalbi/molbi... U call centru otkrivaju da je doslo do dodatne potrosnje i da je uzrok propust u sistemu... 6 meseci pisanja zalbi, na koje se najkrace ceka po mesec dana da bi odogovor dosao... Na kraju kada sam resio da uplatim racun (samo internet za ta 3 dana bio je 45.671rsd) i 6 meseci koje sam izgubio cekajuci odgovor (mesecna pretlplata 2.5oo*6=15.ooo rsd), jer sam svakodnevno bio maltretiran od credi ekspresa i sl... Dozvoljava mi se uplata na 4 rate, sto i cinim, ali oni propustaju da vide moju uplatu u sistemu i raskidaju mi ugovor 20-tak dana pre samog isteka istog... Teraju me da uplacujem i dalje, a onda nakon prve rate, zovu me i kazu da to vise ne moze, da moram odmah da uplatim sve ili mi se zaracunava i ugovorna kazna od 31.ooo rsd, jer sam JA???? raskinuo ugovor (RADNICI KOJI TAMO RADE SE DOSLOVNO KRSTE, JER VIDE DA JE MENI VIP RASKINUO UGOVOR), ali sa lopovima se ne moze na kraj izaci... Pretio i tuzbama i novinama…, na kraju sam ostao toliko revoltiran, da sam platio sve (uracunavajuci i dodatnu reaktivaciju-za koju su oni odgovorni, ali koja je najbezbolnija 1.1oo rsd), izbegao NE ZASLUZENU ugovornu kaznu, ali sam morao da uplatim jos jedan mesec, jer nakon reaktivacije mora da se koristi jos jedan mesec ugovor da bi presao kod drugog operatera i obecao sebi, da u svakom sledecem njihovom kontaktu, mogu samo da odem tamo i da ih zapalim!!!! Toliki bezobrazluk, nepostojanje korisnicke sluzbe kojoj se mozete obratiti, na eksplicitno insistiranje da razgovaram sa nekim ko ima ingerencija nad mojim slucajem (jer ni u mail-u, ni call centru, a ni u poslovnici ljudi to nemaju) da me licno kontkatira, tek kada sam naveo da zelim da ispaltim to i zavrsim sa lopovima za navek-kontaktiraju me, a bar 4 puta sam eksplicitno zamolio da me neko okrene, jer cekam odgovore na zalbe po mesec dana, a ugovorom sam vezan da moram da placam iako ne koristim usluge istih.....
    Na kraju sam uspeo da se otarasim uz MILION POTROSENIH ZIVACA I NIKADA ZALIJE BACENIH PARA... PONAVLJAM OSOBLJE KOJE TAMO RADI JE IZVANREDNO, a princip poslovanja i lopovska posla VIP-a, neka im sluze na cast!!!! Voleo bih da ova silna svedocenja budu sto citanija, jer ljudi trebaju imati predstavu sa kakvim prevarantima ulaze u deal… Da ne pricam da sam vise prijatelja ubedio da predju kod njih, pa im sada palceve drzim!
    Za sve koji posluju sa njima – SRECNO I sto dalje od mene!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To već nisu mali iznosi. Problem je u tome što njihova pravna služba dobro smisli kako da formira šablon ugovora, sve napiše sitnim sivim fontom i onda mogu da ti rade šta im padne na pamet. I u Telenoru su mi se dešavale "greške u sistemu", tipa da mi naplati roaming kada sam bio u inostranstvu ali je kartica bila van telefona, ali tamo imaju sluha za svoju grešku (naravno, neće to da priznaju) i problem reše "zarad dobrih korisničkih odnosa".

      Vidite sada i sami zašto je interes velikih igrača u cenzuri Interneta. Ovaj post, ali i sve loše komentare, videlo je više od 3000 ljudi do sada, neka bar 10% razmisli pre nego što bilo šta sa njima potpiše i ja ću biti zadovoljan.

      Inače, postoji i sajt www.nisamovca.com koji se bavi samo žalbama potrošača.

      Delete
  19. Dragi Dušane, kolege iz Vip korisničkog servisa će te kontaktirati kako bismo dogovorili pregled snimka bezbednosne kamere. Molimo te da nam u DM na twitteru pošalješ svoj kontakt telefon. Hvala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0637290444
      Ne treba ja da vidim to, znam šta se desilo. Kontaktirajte me ako ste spremni da mi dostavite snimak u elektronskom obliku uz dozvolu za objavljivanje. Hvala!

      Delete
    2. Dragi Dušane,
      Poštujemo pravo na privatnost i bezbednost naših zaposlenih i korisnika koji su se u tom trenutku našli u radnji, i iz tog razloga snimak bezbednosne kamere ne možemo da učinimo dostupnim široj javnosti. S obzirom da si direktan akter prekjučerašnje situacije, javi da li si raspoložen da zajedno pogledamo snimak.
      Pozdrav

      Delete
    3. Nisam raspoložen da zajedno gledamo snimak, samomislećim ljudima će ovakav stav Vip mobile-a biti sasvim dovoljan. Ako ste Vi zainteresovani za besplatan čas na temu: "Kako cenzurisati lice ljudi u video zapisima" javite se.

      Pozdrav

      Delete
    4. Vaši zaposleni NE UŽIVAJU pravo na privatnost u prostorijama u koje SVAKO SA ULICE MOŽE DA UĐE.
      Meni nije jasno kako vas nije sramota?
      Vaš sam korisnik od osnivanja, i vidim kako maltretirate korisnike, kako lažete korisnike, kako lažete javnost.
      Tužite me za klevetu, ja tvrdim da su me SLAGALI iz vašeg korisničkog centra u više navrata.
      I kako vas nije sramota da kažete da je DOKAZ pristojnog ponašanja vaših zaposlenih to što se policija nije odazvala na njihov poziv? Kako vas nije sramota da u istoj rečenici napišete da su MORALI da pozovu policiju, ali da se ona nije odazvala, te da je to dokaz pristojnog ponašanja?

      Recite mi, kojim Zakonom je vašim zaposlenima koji su ovlašćeni da izdaju i naplaćuju račune, kao i potvrde o naplaćenim računima ZABRANJENO da izdaju potvrdu da su sva dugovanja izmirena??? Objasnite!!!

      Delete
    5. Po zakonu o zaštiti podataka o ličnosti IMAŠ PRAVO da zahtevaš kopiju svega ličnog što neko ima o tebi UKLJUČUJUĆI i video zapis. Pisanim putem si im tražio da ti taj video zapis dostave, ako to ne učine u roku od 15 dana, pravac kod Poverenika za zaštitu podataka o ličnosti.

      P.S. Vip Mobile, pa koga bre vi mislite da maltretirate i dokle? Stida nemate!

      Delete
    6. Ptiki, hvala na podršci i kvalitetnim stručnim savetima. Oko ovoga se svojevremeno digla velika prašina, Vip mobile je svojom reakcijom ispao smešan i to daje posebnu svežinu ovom blog postu.

      BTW, da nisam programer verovatno bih bio pravnik, ovako argumentovan #win pruža tako dobar osećaj... :)

      Delete
    7. Podrška za borbu protiv VIP-ove bahatosti!
      Slučajno sam naišao na blog. A interesuje me jer sam za malo potpisao ugovor sa VIP-om, ali sam se zbog tako nekih glasina ipak odustao.

      Inače, meni je KDS kablovska (deo SBB grupe) izdala papir nakon raskida ugovora da je sve od obaveza izmireno i da je oprema vraćena. Tako da ne vidim problem da to uradi i VIP.

      Mojeg oca je pre dosta godina na isti način kao tebe uznemiravao Mobtel, današnji Telenor. Postpaid ugovor. Isto su kao pominjali stavke u ugovoru koje nije video. To je bilo nakon što je raskinuo ugovor sa njima. Isto su mu rekli da mu je promakla uplata, zatim posle nekoliko meseci poslali upozorenje da duguje solidnu sumu novca (kada se uračunaju penali zbog neplaćanja).

      Kriminalci...

      Delete
    8. Sto postotna podrska borbi protiv VIP tiranije u Srbiji! Danas sam imao prilike da licno budem prisutan teskom lopovluku od strane VIP-a. U roku od 3 sata naduvan racun za vise od 3000 dinara na osnovu protoka interneta. Telefon nije koriscen ta 3 sata ni minutu!
      Od danas imam misiju da ih pljujem na sva usta i sirim los glas o njima jer drugacije ne moze! Pa ko je lud da baca pare lopovima u dzep nek izvoli i nek potpisuje ugovor sa njima!!!

      Delete
  20. Strasno!Krajnje neprofesionalno i bahato ponasanje zaposlenih u poslovnici! Dušane imaš moju podršku!

    ReplyDelete
  21. to je njihova strategija prema korisnicima.sramota ,necu vise ni da udjem u njihova predstavnistva!!!!

    ReplyDelete
  22. Pozdrav svima ,
    Kada sm naišao na ovaj blog nisam mogao da veruujem da je ovoliki broj ljudi koji imaju velikih problema sa VIP mobile operateorom u Srbiji pa mi je sada nekako lakše na duši. Korisnik sam Ovog operatera od njihovog pojavljivanja u Srbiji , prvo kao pripaid a onda i kao postpaid korisnik , sve do danas a najverovatnije do isteka mog tekućeg ugovora .
    A moj problem sa njima je ovaj: Koristim android telefon , Kod njih sam uz ugovor dobio telefon koji od samog početka nije radio dobro , kočio se ,gasio , restartovaoi još po nešto . Pošto se taj kvar manifestovao posle samo 2-3 nedolje korišćenja insistirao sam na zameni telefona novim pozivajući se na Zakon o zaštiti potrošača ,koji naravno njima ništa ne znači i ne poštuju ga , telefon su mi slali nekoliko puta na servis i vraćali ga naravno po njima ispravnog dok on i dalje nije radio kako treba . Telefon sam prodao , kupio drugi takođe andriod telefon jer često koristim internet kako wi-fi tako i GPRS , stim što za GPRS internet koristim aplikaciju 3G Watchdog , da kojim slučajem ne prekoračim besplatan internet u paketu (znate o čemu se radi), ta aplikacija radi perfektno i nikada so sad ami se nije dogodilo da prekoračim 325MB jer na apl postoji opciija da kada se potroši određen procenat besplatnih MB telefon alarmira i naravno ja više ne koristim GPRS. Tu apl i dalje koristim i dalje radi i pokazuje iste vrednosti kao i njihovi brojači kada proverim stanje na računu . Ali dva dana pre kraja obračunskog perioda po njihovom brojaču za 49 minuta provedenih na internetu napravio sam 40 MB i prekoračio za 10MB što telefonski račun uvećava za 500 dinara . Primera radi za isti vremenski period otprilike potrošim 2-10MB dok sam recimo juče , čisto da probam šta će biti, za 122 minuta napravio 10,53 MB, a oni me i dalje ubeđuju da su u pravu.
    Mojih 500 dinara nisu neka velika cifra u odosu na one kojie su problem kod vas , ali princip je da niko ne treba da pravi budale od nas . Pa da li znate da na facebook-u bostoji stranica Nezadovoljni korsnici Vip mobile, i to samo za ovog operatera.

    Veliki pozdrav za sve
    Bojan Leskovac

    ReplyDelete
  23. Mima Mikovic
    Prosle godine sam imala veliki problem i bezobrazluk od strane zaposlenog iz VIP mobile u-TC Usce.
    Ne bih pisala o ovome da ne videh da gomila ljudi ima problem sa bahatoscu same kompanije i savrseno odabranih sitnih zezalica u ugovoru, do bezobraznog i needukovanog stafa. Apsolutno sam dozivela isto i mnogo gore, kao klijentkinja koja je od prvog dana imala njihovu karticu. Cekam avgust da mi istekne ugovor, i zaboravice me. Vec sam jedan broj prenela u drugu mrezu.

    Dušan Dević - BLOG: Vip mobile Srbija - Radnik me vređao i pokušao fizički napad
    ddevic.blogspot.com
    Ovde ću pisati o malo "osetljivijim" temama za koje smatram da bitnije odstupaju od mog glavnog sajta koji možete posetiti na www.dusandevic.com

    ReplyDelete
  24. Mima Mikovic- dodatak
    Zasto avgust?? Zato sto su mi trazili da platim penale za 1.Vreme do kraja ugovora.pretplata mesecna X12 meseci 2.Telefon punu cenu kao da sam ga tek dobila( 3x bio na servisu) 3. Super star neki dodatak koji sam placala za full 24 meseca,iako sam dakle, vec 12 meseci koristila. Suma sumarum= cena za raskid ugovora je bila oko 450 e. Jasno kojisram i bezobrazlu!?

    ReplyDelete
  25. Tri meseca po zasnivanju pretplatničkog odnosa sa VIP-om, ukraden mi je mobilni telefon. Krađu sam uredno prijavila isto veče ne bi li isključili karticu i sutradan otišla da pokupim novu. Rečeno mi je da će ista biti uključena u roku od 48 sati. Nije bila. Sačekala sam još jedan dan, da bih pozvala korisnički servis. Ubeđivali su me da mi je kartica uključena, skoro pa kao "Da li veruješ meni ili svojim očima". Kada sam konačno, posle desetak minuta razogovora uspela da ubedim operatera da držim telefon u rukama i da je isti više puta iskljčen i uključen, ali da ga i dalje ne mogu koristiti... Sinulo im je da su oni zapravo bili uključili staru, ukradenu karticu 0.0! "Ali dobro, nisu ti koristili telefon." Mogu misliti šta bi bio da jesu. Trebalo je oko nedelju dana da mi nova kartica konačno bude uključena. Ni izvini, niti bilo kakve nadoknade... Iako su, ugovorom, fontom 6pt, bili obavezni da nadoknade, ako se ne varam.

    Kada je došlo dugo iščekivano i priželjkivano vreme prestanka trajanja ugovora... Došla sam u poslovnicu 10 dana pre isteka obračunskog perioda, nakon 24+3 meseca (nisam imala novaca da izmirim obaveze ranije). Pokušali su da me ubede da treba da dođem kad otpočne novi obračunski period, ali nisam se dala. Devojka je pozvala nadređenog pa sam se s njim, moram priznati kulturno, s obe strane, ubedila da mi da zahtev za raskid ugovora.

    Stekla sam utisak da nisu sve hijerarhijske strukture zaposlenih u VIP-u na isti način obaveštene o poslovnoj politici kompanije. Devojka za pultom mi je tvrdila da nije moguće da ja pri toj poseti potpišem zahtev za raskid ugovora, dok je za njenog šefa to bilo moguće.

    Sve u svemu, nikada više u VIP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  26. Hehehe. Ja ukucao u googlu 'vip mobile srbija' misleci da pogledam sta nude i ako su povoljni da uzmem sestri 3G internet. Naravno, prvi link koji je izasao je njihov zvanicni sajt. Klikcem Open link in new tab, i krajickom oka spazim link odmah ispod: Vip mobile - Radnik me vredjao...
    Naravno, procitam tekst do kraja i sve komentare takodje, zatvram zvanicnu stranicu vip-a, otvaram google i trazim drugi 3G internet.

    Uz to da dodam da je moja zena imala problem tipa: radnik na prodajnom mestu joj kaze da ne moze nikako da promeni tarifu u postpaidu (sa jeftinijene skuplju, ali mislim da je bilo bas to sto ste vec pominjali - sa smarta na regularan post paid), ona gubi pola sata sa njim ubedjivajuci ga da joj je na istom salteru drugi radnik juce rekao da to moze, ali nista. Sutradan pozove call centar i oni kazu moze, dodjite kod nas u poslovnicu?!?!?

    Ti radnici u vipu izgleda ko da svaki radi sam za sebe.

    Pozdrav,

    ReplyDelete
  27. Da, i ja sam primetio da je ovaj blog veoma visoko pozicioniran za ključne reči VIP MOBILE SRBIJA. Ne mogu opisati koliko mi je drago zbog toga, ljudi ovo svakodnevno čitaju i siguran sam da su neki odustali od njihovih "usluga" baš zbog ovog posta. Naravno, VIPu je to finansijski zanemarljivo ali postavlja se pitanje jesmo li mi tu zbog njih ili oni zbog nas.

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. Veliki pozdrav,i moja potpuna podrska svima koji imaju iste probleme sa VIP operaterom. Prosle godine sam bio sokiran ponasanjem radnika u TC Usce, zvao sam korisnicki servis i pitao kome da se zalim. Operater mi je isto neljubaznim tonom rekao da nemaju sluzbu za zalbe. Iako sam raskinuo ugovor oni su me duzili jos par meseci za broj koji nisam koristio. Zvali su me iz njihove sluzbe za naplatu, a sada me zovu privatni agenti. Mislio sam da je Vip strana firma sa visokim standardima u poslovamju a sada vidim da su to najobicniji AMATERI i PREVARANTI.

    ReplyDelete
  30. Da si lepo bio pametan pa da ukljucis recording na fonu. Kad god je neka neugodna situacija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @ leonard nero - Snimanje razgovora pravno nema nikakvu jačinu, osim ako druga strana nije obaveštena da je snimaš. Zato VIP kaže na početku da se svaki razgovor sa njihovim "agentom", kao da su CIA, snima zbog-radi, tobože poboljšanja kvaliteta. Meni je baš drago da me snimaju kad imam da im kažem par zanimljivih reči.
      Ja sa njima imam dva ugovora, jedan stari, produženi u junu na nove dve godine, drugi od maja, za dete. Sa ovim prvim stvarno nisam imala nikada problema. Prvi ugovor, pre produženja je trajao stvarno 24 meseca, bez plus minus koji mesec.
      Sa drugim ugovorom od samog početka imam probleme. Dete k'o dete, nakarikalo račun preko paketa i oni mu isključe broj. Pošalju sms koliko treba da se plati da bi se reaktivirao saobraćaj, ja uredno platim po pozivu na broj koji oni pošalju. Pozovem, kažu sve ok. Posle dva dana ponovo isključe. Pozovem, kažu, nije proknjižena uplata, pogrešan poziv na broj. Onaj koji su oni poslali. Ali, kažu, biće ok. Posle mesec dana stiže novi račun sa opet onim istim dugovanjem. Pozovem, njihov "agent" mi ispriča neke bajke, a ja njima da sam već platila. Kaže, NIJE PROŠLA UPLATA ZBOG POGREŠNOG POZIVA NA BROJ. Ja im kažem da proknjiže uplatu ručno, kad njihov sofisticirani sistem ne može to sam da uradi. Elem, posle par minuta me "agent" kulturno od*ebe, jer sam valjda prekoračila dozvoljeno vreme za smaranje. Da ne kažem što sam u roku od 10 minuta zvala tri puta call centar, sva tri puta mi se javile različite osobe i dobila sam tri vrste informacija.
      Inače, imaju običaj da kažu da im ne radi naplatno mesto u ekspoziturama, iako radi. Dobili su direktivu da što više ugovora sklapaju, a ne samo da naplaćuju račune.

      Delete
    2. @ Biljana
      Molim te, nemoj da lupetaš. Snimaš radnika u obavaljanju profesionalne delatnosti ispred firme, dakle pravnog lica, a ne fizičko lice. Mnogo mi idu na nerve likovi kao što si ti, koji su nešto načilu pa misle da znaju, i samo stvaraju pometnju. Zato, ne LUPETAJ, ljudi imaju pravo da snimaju pravna lica i poslove koje obavljaju sa pravnim licima jer pravna lica nisu adresati normi zakona o zaštiti podataka o ličnosti iz prostog razloga jer: FIRME NISU LJUDI.
      Uvek možeš da snimaš sve što si i sama snimana, a kao što znaš postoji video nadzor u njihovim prodavnicama, i svi razgovori sa operaterima se snimaju i svi znaju da se sve snima i svi su upozoreni na postojanje snimanja.

      Delete
  31. Naravno da su sve isti profili kao u Telenoru ili MTSu, ja licno nisam zadovoljna ni sa jednima. Telenor me je krao par meseci pa sam trazila listing kad ono hop ne treba placati naredna dva meseca nista- ni ugovorenu pretplatu! Sad mi VIP ne da pretplatu od oko 1200 din i telefon , a nece da kazu zasto. Bez ikakvog obajsnjenja me diskriminisu, pri cemu sam tri puta slala email na njihove adrese sa sajta, ali naravno da se niko nije udostoji ni da mi odgovori da su primili mail. Tu su da nas deru, a mi sami dolazimo i jos u redu cekamo na dranje.
    \ Za sigurnost uplata najbolji je e banking, cuvaju se tvoje uplate par meseci , uvek su dostopne za stampanje, te tako ne moze niko da te z....bava, za tvoje novce. SVI SU LISTOM BEZOBRAZNI I LOPOVI!!!!

    ReplyDelete
  32. Ja sam kod vipa pre 2 godine uzeo telefon za dinar na otplatu 2 godine, i pri tome dobio besplatene minute i poruke svakog meseca.
    Meni su par puta stizali racuni preko 5 hiljada dinara + predplata, a sve zbog toga sto nisam mogao da proverim realno stanje na racunu, jer se presek vrsi kad se njima cefne.
    Od tada vip karticu vise nisam smeo da koristim.
    Danas mi istice ugovor, i havala bogu idem da se oprostim od voljenog vipa jednom za svagda.

    ReplyDelete
  33. PLATIO SAM OKO 6000 ZA MANJE OD 5 MINUTA KORIŠČENJA VIP INTERNETA NA KOMPJUTERU, A ZBOG SLABOG SIGNALA. RASKINUO UGOVOR I NAKON TOGA DOBIO DA PLATIM JOŠ 2000 DINARA, OBRATIO SE KORISNIČKOM SERVISU, OBRAZLOŽIO I TRAŽIO DA ME OSLOBODE PLAĆANJA POSLEDNJEG RAČUNA. KAO ODGOVOR DOBIO SAM OPOMENU PRED UTUŽENJE.
    SLAŽEM SE DA SU LOPOVI I RADO BIH UČESTVOVAO U NEKOJ AKCIJI OBELODANJIVANJA NJIHOVIH PREVARA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja gorko iskusvo sa VIP -Cube internetom.
      Zali sam se RATELU i Zastiniku gradjana kao i Povereniku i zatitu informacija.
      Mnogi i neznaju da Vip d.o.o Srbija neovlaceno ustupa podatke korisnika agencijama za naplatu dugovanja a da ni racun nisu poslali akamolu uslugu dostavili.
      Sve je bilo podnosljivo dok iz jedne od agencija nisu poceli da prete verbalno a prepostavljam da imaju i nameru i fizicki da se obracunaju.
      Cekam jos jedan poziv i idem na policiju i medije.
      Imam dokaze da nisu isporucili uslugu,a za pokrice pokusavaju da naplate uslugu bez racuna.
      Ja sam prigovor na uslugu podneo 6.dana nakon kupovine a 5.meseci je nemam.
      Zamka,prevara jos gore od toga sto ugovor nesmem raskinuti jer ce trziti naplatu svih 24.meseca preplate.
      Potrosace niko nestiti.
      Jedino sto je u Zakonu o Tekeomunikacijama krivicno kaznijivo ako se potrosac e-usluge dovede u diskiminatorski odnos,so i jeste najcesci slucaj u Srbiji.
      Moj jako dobar kolega sa ITAcdemije radi u Telekomu Vip Austrija Group,skoro sam ga kontaktirao i predao mu dokazni materijal koji sam sacinijo o Vip d.o.o Srbija.
      Ovih dana ce Vip Austrija Group se na upravnom odboru izjasniti o slucajevima i zalbama korisnika Vip d.o.o Srbija kao i radu kompanjije koja posluje u Srbiji.
      Koliko mi je receno sam ugovor Vip.d.o.o Srbija je veoma problematican i neprihvatljiv sa standarima zakona koji su u EU i van nje.
      Ugovor je glavni dokaz prevare korisnika,a da negovorim o ostalim svarima koje su zadesile mnoge korisnike.
      TAKODJE I jA SLAŽEM SE DA SU LOPOVI I UCESVOVACU U AKCIJI OBELODANJIVANJA NJIHOVIH PREVARA.
      POTREBNO JE DA SE UDRUZIMO KAKO BI STO VISE KORISNIKA OSVARILA SVOJA PRAVA.
      bravotim@gmail.com

      Delete
  34. A sada ja... samo se nadovezujem i toplo preporucujem da Vip Mobile SVI, ali BAS SVI zaobiđu u što širem luku (poluprečnik luka teži beskonacnosti)

    Sklopim ugovor za Vip internet i obavezem se na tri meseca i kažem sam sebi rizikujem tri meseca pa raskinem ugovor ako mi se ne svida. Pitam ''gospodina'' koji radi u prodavnici da li mogu posle tri meseca da raskinem ugovor kada god hoću on mrtav ladan kaže ''DA'' i umesto lepo da snimim diktatofonom telefona sve što smo pričali (što inače radim u bankama, naravno obavestim ih o mojoj nameri) da bi imao kao dokaz sutra pred samim Vip-om i na sudu ja poverujem u priču i to preskočim - KARDINALNA GREŠKA.

    Odem da raskinem ugovor kad ono međutim (Ugovorna obaveza prošla mnogo davno). Da bih raskinuo taj pretplanički ugovor, lopovska stvar, mora da se plati još tri pretplate. LOPOVI. U redu saspem šta sam imo da saspem. Odgovor ni na jedno moje pitanje nisu više imali. Pojavi se ONO TO što se zove gospodin Menadžer - ONO gospodin čitajte kao dripac od 50 leta kojem praziluk viri zante odakle, a ONO Menadžer čitajte Nepisen covek, danas može svako da bude menadžer (ČAST IZUZUECIMA ima ih vrh vrhova) i krene da BALJEZGA. Ja njemu raskid ugovora on meni priču Ivica i Marica, gledam ga i razišljam da li je lud. Ja opet raskid ugovora on meni Mali Palčić, odlepim ko siroče izađem iz radnje i ODMA se vratim i Engleski odma od vrata. JOK NIKO OD ZAPOSLENIH NE ZNA ENGLESKI (Strana konpanija. Rade i sa strancima valjda? Možda ova radnja ne radi sa strancima. Jbg) Nemački? Još gore. E pa jbg ne znam flamanski i kineski, a ni jezik neandertalaca.
    I na kraju kažem HOĆU DA PLATIM SVE što treba da se plati sve danas i odma i penale ako treba i da ih ne gledam više. Jbg NE MOŽE. Mora da krene novi obračunski period i onda tek da dodem da paltim, a onda kada istekne taj mesec da dođem da raskinem ugovor. Dobro kažem im da se selim iz zelje za 5 dana i da hoću u da regulišim i obaveze prema njima. Opet odogovor NE MOŽE. Ganjaće me i medunarodnim sudom ako bude potrebe, takav odgovor dobijem. Izadjem iz radnje ko popišan ništa nisam uradio i JBG.

    Nažalost živimo u jednoj divnoj zemlji (ovo divnoj ozbiljno mislim) koja se zove Srbija u kojoj svi i svako radi šta hoće i kako hoće. A verujem da se svi pitamo ''DOKLE?''.

    ReplyDelete
  35. IGRANKA SA VIPOM SE NASTAVLJA, NEVEROVATAN BEZOBRAZLUK

    ReplyDelete
  36. Pozdrav svima i Dušanu,

    Ja isto imam problem sa VIPom i evo ovih dana je stigla pretnja tužbom. Možete pogledati ovde o čemu se radi, pišem pod imenom djolezloba:
    http://www.nisamovca.com/PostDet.aspx?postID=491

    Zanimljivo je koliko je ovo učestala pojava, čak mi se i brat ovih dana obratio sa sličnim problemom gde su mu obračunali nepostojeće megabajte. Vreme je da se organizujemo tužbom protiv Vipa...

    ReplyDelete
  37. Hvala bogu ja sam sa njima raskrstio za sva vremena.
    Povedem se pricom o jeftinijoj usluzi i iz Telenora predjem u Vip (vucibatine i pljackasi),vec posle 5 dana prvi sok,iskljucili mi tel.sa obrazlozenjem da sam prekoracio dozvoljeni br.minuta,ja ih pitam gde pise bilo sta o tome i kakve veze ima ako sam prve nedelje koriscenja zvao vise,naplatite mi na kraju meseca pa koliko bude,ne ostavljajte me bez telefona.
    To se ponavljalo svake nedelje,jos sam i suprugu ubedio da predje kod njih.Svake nedelje sam placao po 1100 din.da bi mi ponovo ukljucili tel.naravno sa proviziom koju su uzimali jer placam u njihovoj poslovnici,tako da je to po njihovom bilo u mom interesu i doslo mi je skuplje nego paket koji sam koristio i vise nego u Telenoru.Onda sam revoltiran otisao u tu istu njihovu poslovnicu (hvala bogu nisam uzimao tel od njih) i trazio momentalan raskid ugovora,sto oni nisu hteli,dosao sam na ivicu da se fizicki obracunam sa njima na njihovu stetu,ali kada sam pomenuo da radim za firmu koja ima ugovor sa njima o ......... i da im znam glavne sefove i da cu da im j...m m... svima redom i da se osvetim za svo matletiranje koje sam imao u kratkom periodu,postali su naglo ljubazni,raskinuo sam ugovor i trazio sam overen i potpisan dokument da sam izmirio svoje obaveze i da im nista ne dugujem,dobio sam ga bez pogovora koji i sada cuvam.Sada sam opet u Telenoru i nikakve probleme sa njima nemam,pricam koliko hocu i uvek ako im trazim dobijem listing poziva i otvoreni su za sve reklamacije ukoliko ih imate,plus neuporedivo jeftinije,imam i internet,poruke koje nikad necu uspeti da posaljem i 300 min.prema svim mrezama kada to potrosim jos 1000 min u mrezi,a posto sam od njih uzeo tel na moj br.za cerku jos 300 min.na sve mreze (600 min+1000) za 1790 din.mesecno,milina.Jos ja ovima iz Vip-a kazem da cesto putujem,najvise za Nemaku i da ostajem po nekoliko meseci i da tada placam oko 10.000 do 15.000 din.(jer mi treba moj br.zbog poziva iz Srbije,a imam i Nemacki br.),umesto da me zadrze kao klijenta,oni su gledali kako da mi se ogade expresno.Samo jos supruzi da prodje ugovor i nikada vise necu da znam za njih.

    ReplyDelete
  38. Evo i mog iskustva: https://www.facebook.com/notes/aleksandar-marusic/neodgovornost-vip-mobile-a/408134575902462

    ReplyDelete
  39. Sta da vam kazem, dragi nesrecnici, konacno smo shvatili sta znaci to vip-varaj i pljackaj. I slogan u reklami njihovoj koji sad ide glasi-druga prica. Dakle, sad smo primamili milione pa cemo od sada drugu pricu da pricamo. Ovce smo za sisanje, a i covek se uci dok je ziv.

    ReplyDelete
  40. Pozdrav svima koji prate Dušanov Blog.

    Ja na ove stvari gledam drugačije. Pre više godina ja sam imao probleme s drugim operaterom, nije bitno koji od tadašnja dva, ali mislim da je princip isti. Ovde se radi o klasičnom APP modelu (ako prođe prođe). Od npr. 20.000 korisnika, žaliće se svega 20, a benefit je 20.000.000 RSD. Prosta hipotetička računica. Vrabci na grani znaju da su građani Srbije napaćeni, neobrazovani, slabih finansijskih primanja, bolesni, neuki i slično, te takvu masu (govorim o 80% stanovništva) je lako varati i zarađivati. Pa pogledajte samo političare šta pričaju u medijima i možete zaključiti da je ova nacija (ako nacija postoji) u teškoj demenciji. Iskreno mislim, da se ove priče niko neće sećati za par meseci. Uostalom, danas su nam i USA prijatelji, a samo pre 12 godina su nas bombardovali, sve u paketu s Nemačkom, Francuskom, UK i drugima. Nisam ni slučajno bio za Slobu i njegovu samoubilačku misiju, ali to nije ni poenta. Poenta je - da ljudi zaboravljaju.

    Dakle, VIP i ne samo oni, će i dalje da nastave, što bi gosn Velja rekao, "da kraduckaju" a pravdaće se "greškama u sistemu".

    Who gives a fuck for dirty small man - što bi rekao Ujka Sem.

    Nego, koji će vam đoku mobilni?

    ReplyDelete
  41. Zoran Petrović Novembar 14.2012.
    E,moje poštovane kolege sapatnici.I ja sam tako otišao u Vip i uzeo Vodafon 555 blue.Jedan dinar tarifa 500 din mesečno i meni dovoljno.Sve funkcije izlaska napolje blokiram i samo pričam i šaljem SMS poruke.12.Novembra legnem da spavam sa potrošena 84 smarta ,i 14. hajde da proverim stanje kad ono 120 smartova i 900 din preko.Odem u prodavnicu i devojčica neka mi pokaže listing kad ono tog 12tog u pola tri noću ugašen telefon počne da skida neke podatke sa njihovog sajta.Pa ja sam u to doba spavao a telefon je bio ugašen.No preko 300 skidanja po 4 dinara i eto meni računa.Devojka iz prodavnice uradi hard restart i izbriše mi sve sa telefona kad ono opet isto.Ja ga ostavim u radnji prijavivši kvar što ona lepo primi i da mi potvrdu sa svim opisima kvara ali me ni ne obavesti da imam pravo na zamenski telefon.Ja od kuće sa fiksnog nazovem 1234 neku jadnu opereterku koja nije znala šta da mi kaže osim da imaju nekih tehničkih kvarova i da osoblje radi da ih što pre otkloni.A šte ću ja sa računom ? Da nazovem sutra.Tu potrošim 120 impulsa na fiksnom.Sutra normalno neće niko da mi se javi.Pozajmim od kćerke običan samsung koji i oni daju za zamenu pri kvaru ali im je bilo teško da mi ga daju zbog papirologije i vidim da kad mi je kartica bila van telefona a telefon kod njih na servisu opet su mi upisali skidanje nekih podataka u dva maha.I naplatili.Da li sam ja lud ili me oni prave?U radnji napravim dar mar ,hteo sam i krivičnu da podnesem zbog manipulisanja aparatom na popravci,protiv osornog šefa poslovnice koji misli da je popio svu pamet sveta a bio je običan privatnik i golja do dolaska VIPa.Pa oni su imali kasicu u prodavnici u kojoj su sakupljali novce kada su prodavali robu koja im je bila višak ili nevraćene kusure i posle međusobno delili.Lično sam se opekao na to.I posle opšte svađe i rasparave on mi kaže da je stigao neki dopis da zbog hakovanja ili pada sistema svi vlasnici Vodafona blue 555 treba da se prijave u prodavnici i da će im biti skinuta prenaplaćena potrošnja za koju nisu u pravu.Čak mi je i pokazao neki dopis na ekranu koji nisam razumeo.Pa zašto odmah to nije rekao.Njegov kolega jeste i stalno je vikao da zovem 1234,ali ipak je on šef. I što VIP nije poslao svima SMSom poruke da će tako uraditi.Mada iskreno čisto sumnjam u to.Sistem je gde prođe prođe gde ne opet će proći.Pošto ga je koleginica obavestila da mi je telefon na opravci već tri dana umilostivio se i otkucao je nešto na kompjuter da sam se i ja žalio na taj kvar kao četvrti iz grada i da mi to storniraju.Lipši magarče do zelene trave.Jedva čekam da mi prođe još par meseci pa da im otkažem sve i nikad više kod njih .Ne nasedajte!A što se tiče snimanja u radnjama i treba da snimaju,jer će prevareni ljudi uskoro početi da ih tuku.Sramota.

    ReplyDelete
  42. https://www.facebook.com/pages/Nezadovoljni-korisnici-VIP-mobilne-mre%C5%BEe/556329771048390

    ReplyDelete
  43. Eeee da su bar poslusali Velju pa da kraduckaju, OVI KIDAJU!!!
    Istina je i da drugi operateri hoce da zakinu na racunu ali bar se sa njima covek moze razjasniti, VIP dere i jos te pravi budalom!!!

    ReplyDelete
  44. Savet: cim vam prodje ugovor bezite iz VIPa. Ja sam poludela jer sam 16.marta raskinula ugovor a oni mi poslali racun za period od 18.marta do 17.aprila. Lopovluk i ko zna da li ce jos nesto da nakeleme.A posle ovog procitanog mi je jos draze sto smo dva broja u VIPu ukinuli. Daleko im lepa kuca pljackaska!

    ReplyDelete
  45. Pokušaću da budem kratak. Ja lično sam imao negativnog iskustva u Telenoru. Evo o čemu se radi. Naime, nakon moje odluke da prekinem korišćenje njihovih usluga ( postpaid broj ), otišao sam u Nišku poslovnicu i, znajući da je prošlo mesec dana od isteka dvogodišnje obaveze prema njima, nisam se bojao da bih mogao imati problema oko raskida ugovora. Bio je 31. decembar i krupan momak koji radi tamo za pultom, odgovorio mi je pozitivno, na moje pitanje da li mogu da raskinem ugovor. Doslovno, moje pitanje je glasilo: koliko je moje dugovanje prema Telenoru i koliko ja treba da platim da bih raskinuo ugovor. On mi je zapisao tačno dugovanje, u protekla dva meseca, ja otišao da platim i vratio se sa uplatnicom. On je video i rekao da će da pošalje zahtev za raskid ugovora, da sačekam minut. Ja sačekao, on kuckao, kuckao i rekao: možete ići, za najviše dve nedelje će vas neko kontaktirati iz Telenora da dođete ovde i potpišete raskid ugovora. Hm, meni najpre bilo čudno zašto to odmah ne bi učinili, a on kaže da je takva procedura i da u centrali u BGu najpre moraju da vide taj elektronski zahtev i kada odluče, jave mi da mogu da raskinem ugovor. OK, ja rekoh, nema mi logike, ali ajde, moderna vremena kapitalističke ere nose sa sobom i takve stvari koje možda mi priproste jedinke ne razumemo. Nakon 12 dana, zovu mene u Telenor. Ja odem, potpišem, i onaj isti dečkonja mi kaže: to je to! I ja pomislim super, otkačih se. Rekoh mu: a papir? On kaže, ništa mi ne dajemo. Pa, dobro, ok, i to je to, znači završili smo? On kaže da, to je to. S pomalo sumnje što ne daju papirni dokaz o raskidu ugovora, ja odem. To je bilo 11. januara 2013. E, a onda, 19.4.2013 meni stiže ''čestitka'' iz Telenora. U prevodu, opomena pred utuženje. U njemu stoji da traže od mene 1.446, 28 dinara i da uplatim u roku od 7 dana ( za vas koji imate malo više iskustva, znaćete da po zakonu rok ne može biti ispod 8 ni iznad 15 dana, odnosno praksa je takva ), u suprotnom, stvar ode na sud! Da preskočim moje tadašnje psihoemotivno stanje i kažem da sam momentalno seo u auto i otišao u Telenor, video onog istog dečkića od 200kg i svađao se sa njim tako da je Kalča brujala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono što sam mu ja zamerio najviše, to nije čak ni to što mi nije dao papir, iako mi tvrdi da oni ne daju papir, sem ako baš zahteva korisnik i to pisanim putem, pa se na taj zahtev čeka!!!!EJ!- nego to što me nije upozorio niti pri podnošenju zahteva za raskid, niti nakon 12 dana, pri samom raskidu, da će mi obračunati dugovanje od 1.januara do 11. januara ( iako za to vreme moj broj nije korišćen, već su to onih dvanaest dana koji su im trebali da se odluče da mi raskinu ugovor! ) i da se obračunavanje kod njih vrši u periodu od 1. do 30./31. u mesecu. Tako da ja budem spreman da platim još koji dinar nakon raskida ugovora. Ne, on me o tome uopšte nije obavestio, već mi uporno govorio da se to podrazumeva, da nije znao da treba da mi posebno naglasi!?Ej, treba ja da znam iz telepatskog delovanja mojih neurona u mozgu, a ne iz njegovih reči, tako što će da radi svoj posao..
      Ništa, pozovem ja centralu, sve tiho i kulturica, objasni meni čovek sve lepo. Ja shvatim! KAPITALIZAM UBIJA!!! Njima zakon dozvoljava da imaju tako loše pravilnike, da po svom nahođenju tumače određene uredbe zakona o trgovini i zakona o pravima potrošača. Tako, sami određuju kada će raskidati ugovore ( a zaključuju istog momenta ), koristeći vremenski period do raskida da, iako potrošač više ne koristi njihove usluge, naplate imaginarnu potrošnju svojih proizvoda. Zamislite, svakoga dana u prodavnici kupujete hleb, 2 godine. Nema vas 11 dana, a onda odete i na vratima komšija, gazda prodavnice kaže: komšo, da mi platiš 11 hleba i da mi više ne dolaziš u prodavnicu! To je ta logika.
      U mom slučaju, dodatan je problem taj što mi u centrali tvrde da su mi januara i februara meseca slali račune na kućnu adresu, a to što ih meni poštar nije dostavio-nikom ništa.
      Ovakve stvari se dešavaju u apsolutno svim delovima društva/sistema: u pošti, u sudstvu, u trgovini, u komunalnim službama itd., tako da se niko ne čudi, niti iščuđava. Savetujte zato ljude, dalje od zaduživanja, kamta itd. i tome sl.

      Delete
  46. znaci, covek da bi od njih dobio bilo kakav odgovor, mora da im pripreti novinarima.
    kako sam ja njima pre nekih godinu dana uputio prigovor u pisanoj formi, putem poste, sve sa povratnicom, a nisam dobio nikakav odgovor, znaci imam prava i ja da izadjem u medije. hteo sam i jos onda to da ucinim, ali sam mislio da je to gubljenje vremena, ali nakon ovoga, nema predaje sa vipom, jer su bezobrazni, i imaju mnogo glupo osoblje u poslovnicama, i ne zasluzuju da imaju ijednog korisnika u srbiji.
    a hvala bogu, materiajla, da ih okrpim imam i previse.

    ReplyDelete
  47. Evo posto nemam kome drugom da se zalim a poludeo sam...
    Danas kupim najobicniji usrani pripejd broj za 200 din. Malopre ubacim karticu u telefon u nameri da obavim jedan razgovor (a i sta bi drugo radio sa telefonom :) ) i umesto da zvoni pozvani broj krece automat da deklamuje neku ponudu i kaze:
    "Da bi ste culi ponudu pritisnite taster 1" ili tako nesto i ja pritisnem gde mi automat kaze "Hvala sto ste aktivirali...." i skine mi svih 200 din sa racuna.
    Poludim i okrenem njihovu podrsku gde se kaze da razgovor sa operaterom kosta 10 din, ja odaberem 0 i ljubazni automat mi kaze da nazalost imam samo 1 din i ne mogu da pozovem birani broj!!!! Naravno aktivirao sam neku glupost koja ce da pojede tih usranih 200 din za 7 dana bez obzira da li budem koristio telefon ili ne.
    E sad cu da uplatim najmanje sto moze samo da bih se istresao na onome ko se bude javio (bez obzira sto nije nista kriv) pa cu i majku i oca i sestru i brata i sve redom dok se ne ispraznim.
    Zalosno je kakva smo mi narod-stoka. Umesto da se pokupimo evo ovde nas koliko je pisalo 20-50-100 pa upadnemo i demoliramo jednu poslovnicu, napravimo stetu od par desetina ili stotina hiljada evra a da nas osude kao grupu ne mogu.
    Mogu samo mene kao organizatora jer bi me neko ocinkario 1000% :-)

    ReplyDelete
  48. Evo da se pridruzim. Uzmem vip postpeid ugovor(polomio sam telefon iz mts-a pa reko bolje da uzmem preko vipa neki telefon i malu pretplatu).Elem uzmem smart 120 *490 dinara pretplata).I onda krece zurka.Racuni veci po 200-300 dinara redovno.Zovem operatera da se zalim.Kaze mi da sam prekoracio intrnet oko 2 mb?!Kako je to moguce kad od 120 smartova imam potroseno 100?!!? Dakle nisam potosio sve smartove(1 smart-1 mb).Sto je jos gore ja internet ni nemam signal jer u mom mestu jednostavno i da hoces ne mozes preko vipa na net(otisao sam 3 puta da vidim livescore).Odem u poslovnicu oni mi kazu da sam prekoracio 200mb?!!? Pozovem operatera i kazem da hocu da raskinem ugovor.Kaze citiram :Idite do poslovnice potpisite raskid i imate da platite 8.000 dinara.Medjutim tih 8.000 placate tek kada vam istekne zvanicno ugovor a kartica ce vam odmah biti ukinuta.Ponovim pitanje da li placam tek za godinu dana kada mi istekne ugovor?Kaze da ! Odem potpisem raskid....Elem odem pre neki dan da platim (5 meseci ranije) oni mi u poslovnici kazu da su moj dug prosledili uterivacima dugova i da iznosi 9.900 + takse!!!! Zalim se Ministarstvu za zastitu potrosaca. Evo njihovog odgovora u celosti : "Poštovani,

    Jeste po Zakonu, zato što VIP ima pravo da prenese potraživanja na drugo lice, a u ovom slučaju je to Agencija za prinudnu naplatu. Potrebno je da sporan iznos uplatite Agenciji, jer oni sada imaju potraživanja prema Vama, a ne VIP. Najbolje je da kontaktirate nekog iz Agencije i da se dogovorite oko uplaćivanja novčanih sredstava, s obzirom da vam se zakonska zatezna kamata uvećava."

    ReplyDelete
  49. A da zaboravih da napisem. Trazaio sam tj napisao VIP-u zalbu tj zahtev za peslusavanje razgovora sa njihovim operaterom koji mi je sve ovo i napakovao. Naravno prvo sam zvao a oni mi rekli da posaljem zahtev mailom....Naravno nece da odgovore proslo vec 10 dana. Inace mene niti je VIP obavestio da ce me juriti neka mafijaska firrma.Niti su me ti uterivaci kontaktirali. Sto je jos gore kao sto vidite gore u odgvoru zastite potrosaca kazu da imam i zateznu kamatu koja se uvecava a ja ni ne znam kome dugujem niti na koji racun da uplatim. Tako ispada da oni mogu da cekaju i da me pozovu za 2 godine i kazu da dugujem 200.000 bukvalno a ja nista potpisano nemam sa njima...Kakva je ovo drzava....

    ReplyDelete
  50. Trebao si usi da mu iscupas na sred kancelarije i da ga sutnes u dupe. Ne moze sa stokom drugacije

    ReplyDelete